استارتاپ ۱More: پاسخ چین به Beats است؟

استارتاپ ۱More، پاسخ چین به Beats است

با کمک و سرمایه گذاری شیائومی، سه تن از مدیران سابق کمپانی فاکسکان برندی جدید تاسیس کردند به نام «وان مور – ۱More» تا Beats از اپل را در بازارهای جهانی به چالش بکشند.

1more_bear_01-w600

 

همین شرکت کوچک در سال ۲۰۱۴ موفق شد ۱۰ میلیون هدفون به فروش برساند و اکنون نیز این استارتاپ ۲ ساله، قصد ورود به بازارهای جهانی را دارد. مدیر عملیاتی و موسس وان مور، آقای «Gary Hsieh» به وال استریت ژورنال می گوید: «استراتژی ما چنین است که با محصولات عالی اما قیمت مناسب به سراغ مشتریان برویم. ما می خواهیم همچون لکسوس در دنیای اتومبیل ها باشیم نه تویوتا یا BMW.»

 

اکنون به نظر می رسد که «وان مور» برای سرعت بخشیدن به این پروسه و ارسال محصولات خود به بازارهای جهانی، در پی خرید یک برند دیگر است تا با استفاده از نام آشنای آن بتواند توجه مشتریان را به خود جلب کند. از طرفی باید در نظر داشت که شیائومی و کمپانی GGV از سرمایه گذاران این استارتاپ هستند و در حال حاضر مدیران آن خبر می دهند که نمی خواهند دور جدیدی از جذب سرمایه را آغاز کنند.

در سال های اخیر Beats قادر شده بود تا خود را به عنوان یک برند با کیفیت به مشتریان بشناساند اما حالا ۱More با کمک شیائومی، لنوو و سایر برندهای چینی تمایل دارد تا این تصور جهانی را تغییر داده و ارزش های برند خود را به جهانیان ثابت کند. در حال حاضر بیشتر هدفون های ۱More قیمتی کمتر از ۳۳ دلار دارند و گفته می شود تا حدی مقوام و با کیفیت هستند که می توانید آنها را در ماشین لباس شویی قرار داده و سپس دوباره مورد استفاده قرار دهید.

آقای Hsieh، موسس ۱More پیش از این در فاکسکان کار کرده، جایی که این شرکت از اوایل هزاره سوم مشغول توسعه آیپاد های اپل و هدفون های آنها بوده است. وی در آن زمان باعث شده بود تا فاکسکان بزرگترین سهم از اسمبل و سر هم بندی آیپاد ها را به دست آورد. او اکنون اذعان دارد که بزرگترین چالشش، قبولاندن محصول با کیفیت خود در خارج از چین به مشتریان است.

مطالب مشابه
ارسال دیدگاه جدید
شما میتوانید نظر و پیشنهاد خود راجب سایت و مطلب را برای ما ارسال کنید.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دیدگاهی ارسال نشده است!